۱۳۹۸/۰۳/۲۶ ساعت توسط Zainab | 

امروز جشن فارغ التحصیلی ام بود.....😶

خیلی خوش گذشت.....😎

کیک و بستنی خوردیم.....😋

مسخره بازی کردیم.......😅

ما صندلی داغ اجرا کردیم.....😀

خاطره:

دوستم نمایشی داشت که آخر آن غم ناک بود به من گفت هر وقت آخرش شد این دکمه اسپیکر رو بزن .....😔

جای غم ناکش رسیو منم زدم هیچی نخوند صداشو بلند کردم یک دفعه گفت: درس ...... سوره.....آیه .... تا ........🤨

هیچی دیگه کلا زدیم زیر خنده......🤣

 

از معلم عزیزم سپاس گذارم❤

مشخصات
Pink world می‌گویند فردا بهتر خواهد شد…
مگر امروز، فردای دیروز نیست؟