
امروز جشن فارغ التحصیلی ام بود.....😶
خیلی خوش گذشت.....😎
کیک و بستنی خوردیم.....😋
مسخره بازی کردیم.......😅
ما صندلی داغ اجرا کردیم.....😀
خاطره:
دوستم نمایشی داشت که آخر آن غم ناک بود به من گفت هر وقت آخرش شد این دکمه اسپیکر رو بزن .....😔
جای غم ناکش رسیو منم زدم هیچی نخوند صداشو بلند کردم یک دفعه گفت: درس ...... سوره.....آیه .... تا ........🤨
هیچی دیگه کلا زدیم زیر خنده......🤣
از معلم عزیزم سپاس گذارم❤
میگویند فردا بهتر خواهد شد…